Avaleht Tehnika Reisija elu muutub aina mugavamaks

Reisija elu muutub aina mugavamaks

JAGA
Nowhere Networksi suundantenn Megastari pardal. Foto: Tallink
Suured reisijateveoga tegelevad ettevõtted muudavad oma klientide elu üha mugavamaks – Finnair teatas innovaatilisest pagasiteenusest, me oma Tallink parandab aga laevadel internetiühendust.

Tallink paigaldab laevadele kiire internetiühenduse tagavad suundantennid

Tallink paigaldas juuni lõpus koostöös Rootsi ettevõttega Nowhere Networks Helsingi liinil sõitvale shuttle laevale Megastar uudse suundantenni, mis võimaldab pakkuda stabiilset ja kiiret internetiühendust kogu laevareisi vältel.

Tänu suundantennile on Megastari reisijatel täna võimalik senisest veelgi kiiremat internetiühendust katkematult nautida kogu kahetunnise Tallinna ja Helsingi vahelise laevareisi vältel. Uue tehnoloogiaga peegeldatakse ülikiire ühendus laevalt kaldale ning antennid muudavad reaalajas pidevalt suunda, säilitamaks pidevalt parimat võimalikku kiirust. Nowhere Networks’i Stockholmis toodetud seadmed on kavandatud spetsiaalselt traadita ühenduse loomiseks liikuvate objektide vahel maal ja merel ning peavad vastu ka karmides ilmastikutingimustes.

“Tallink soovib alati leida koostöös heade partneritega uusi lahendusi, mis võimaldaksid meil pakkuda oma klientidele kõige uuemaid ja paremaid tooteid ja teenuseid, mis oleksid võimalusel meie valdkonnas ajast ees,” kommenteeris Tallinki ja Nowhere Networks’i vahelist koostööd uuendusliku tehnoloogia laevadele toomisel Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.

“Kiire ja stabiilse internetiühenduse tagamine merel on alati olnud ja on veel ka täna meretranspordiga tegelevate ettevõtete jaoks suur väljakutse, kuniks sellele probleemile leitakse hea ja taskukohane lahendus. Samal ajal on aga interneti kättesaadavus kiiresti muutumas inimõiguseks ja meie kliendid eeldavad merel samasugust ühendust, millega nad on harjunud maal. Seega oli meile selge, et meil tuleb klientide soovile vastu tulla ja lahendusi leida juba täna,” lausus Nõgene.

“Meie esmane testperiood uue suundantenniga on kulgenud väga edukalt ning saame juba täna Megastari pardal pakkuda oma klientidele parimat internetiühendust Läänemerel. Uue tehnoloogia paigaldamisega ka meie teisele shuttle laevale Star tegeleme praegu ning töötame erinevate lahenduste otsimise ning loomisega ka pikematel Eesti-Rootsi ja Soome-Rootsi vahelistel liinidel, kus loodame samuti internetiühendust parandada käesoleva aasta jooksul. Sealt edasi hakkame lahendusi otsima ka ühenduse parandamiseks Läti-Rootsi liinil,” lisas Nõgene.

“Oleme väga rõõmsad selle üle, et saime Tallink Grupiga selle projekti raames koostööd teha. Meie uute suundantennide ja uuendusliku tehnoloogia abil saab Tallink oma miljonitele reisijatele nüüd veelgi paremat internetiühendust ja teenust pakkuda. Nowhere Networks’i jaoks on see esimene säärane koostööprojekt laevandusfirmaga ja meil on siiralt hea meel, et projekt on olnud edukas. Koostööst saadav kogemus on oluline samm meie missioonil pakkuda kiiret ja stabiilset internetti ja ühendust sellistes kohtades, kus varasemalt on see olnud väga keeruline või lausa võimatu, nagu näiteks merel,” sõnas Nowhere Networks’i juhatuse esimees Asbjörn Frydenlund.

Finnair pakub Londonis innovaatilist pagasiteenust

Finnair alustas täna Londoni Heathrow lennujaamas innovaatilise pagasiteenuse pakkumist koostöös startup-ettevõttega AirPortr. Uus teenus võimaldab pagasi enne väljalendu koduukselt või hotellist turvaliselt lennujaama saata.

Finnairi uue tugiteenuse eesmärk on muuta kliendikogemus Londonist reisides mugavamaks läbi selle, et võimaldab pagasi ära anda koduukselt või hotellitoast. Pagas viiakse Finnairi poolt lennujaama ning registreeritakse soovitud lennule.

„Innovatsioonile orienteeritud lennufirmana usume, et AirPortr teenuse testperiood teeb reisimise sujuvamaks ning mugavamaks, kuna pagasit ei pea enam ise lennujaama kaasa võtma, samuti ei pea aega veetma check-in‘i järjekorras seistes,“ ütles Finnairi tugiteenuste juht Sari Nevanlinna lisades, et kui pagasiteenus osutub populaarseks, kaalub Finnair selle laiendamist teistesse lennujaamadesse ja riikidesse.

Kliendid, kes on Finnairi lennule registreerunud internetis, saavad lasta pagasi mõni tund enne väljalendu oma Londoni aadressilt üles korjata. See tähendab, et reisijad saavad minna otse turvakontrolli, pardalemineku protsess on mugavam ja reis kulgeb sujuvamalt, kuna pagas jõuab otse lõppsihtkoha.

Uus teenus on iseäranis mugav ärireisijatele, kes soovivad äraantava pagasi otse hotellitoast lennujaama saata ja minna koosolekutele või kohtumistele, ilma et peaksid pagasi pärast muretsema.

Finnairi kliendid, kes lendavad Helsingist Londonisse, saavad lasta oma pagasi ka lennujaamast üles korjata ning otse koju või lennujaama saata.

Lennufirmade liidus Oneworld on Finnair järjekorras kolmas AirPortr teenusega liituja. AirPortr teenust kasutavad Londoni Heathrow lennujaamas British Airways ja American Airlines, lisaks on pagasiteenus British Airwaysi klientidele kättesaadav Gatwicki lennujaamas.