JAGA

Kliendihaldustarkvara on vajalik tööriist igale ettevõttele, kelle kliendisuhete juhtimine vajab järjepidevat tähelepanu, soovides seejuures pakkuda enda klientidele ka rohkemat kui pelgalt arveid e-kirja teel. Äritegevus muutub aina kliendikesksemaks, mistõttu oodatakse müüjatelt ja teenusepakkujatelt kliendi muredega kursisolekut, pakkudes neile kiireid lahendusi ning personaalset lähenemist.

Standard Booksi finantsjuhtimiseks ja raamatupidamiseks kasutavatel ettevõtetel ei ole vaja kliendihalduseks võtta kasutusele eraldiseisvat tarkvara – Standard Books teeb ka selle töö ära.

Isegi kui 1–2 töötajaga mikroettevõte kliendihaldustarkvarast justkui puudust ei tunne, siis tasub tegevusmahtude kasvamisel kaaluda varakult, kuhu oma aega investeerida. Mida varem kliendiga seotud toimingud ühte kohta koondada, seda mugavam on hiljem.

 

Standard Booksi äritarkvara annab kliendist 360kraadise ülevaate

Äritarkvarast näeb, millist tüüpi kliendiga on tegu, milliseid tooteid-teenuseid ta kasutab, kelle nimele on saadetud arved ning kas need on makstud. Lisaks millised lepingud on temaga sõlmitud ja sõlmimisel, kusjuures kõiki dokumente ja arveid saab kohe sealsamas programmis avada. Olemas on ka otsingu- ja filtreerimissüsteem, kust saab vaadata, kellega on seni suheldud, milliseid teenuseid talle on osutatud või kui palju on kokkupuuteid olnud mingil ajaperioodil. Lisaks saab programmist otsida uue kliendi andmeid ning ühe nupuvajutusega täita kliendikaardi, mis töötaja jaoks tähendab oluliselt aja kokkuhoidu.

 

Standard Booksi kliendihalduse moodul hõlmab infot kõigi klienditoimingute kohta:

Selge ja korras projektijuhtimine

Ühte kohta koondatud info hoiab kokku aega ja tõstab töötamise efektiivsust.

  • Oma ülevaadet ja leia kiiresti vajalikud andmed.
  • Ühine süsteem loob projektijuhtimise jätkusuutlikkuse töötajate vahetumisel või eemalolekul.
  • Infot ja andmeid ei ole vaja otsida erinevatest andmebaasidest või süsteemidest, mis hoiab kokku aega ja tõstab kliendi rahulolu.
  • Ligipääs dokumentidele igal ajal, olenemata asukohast või seadmest.

 

Müügitöö ja ülevaade klientidest

Kliendiga suhtlemine ja põhjalik taustatöö tõstab müügitöö tulemuslikkust.

  • Jaga infot ja uudiseid klientidega, keda see puudutab.
  • Ole kursis kliendi vajaduste ja hetkeseisuga.
  • Müügitoru abil jälgid kogu müügiprotsessi (pakkumised, tellimused, tegevused).
  • Inforegistri otsepäringu võimalus hoiab kliendiandmed ajakohasena.

 

Planeerimine ja suhtlemine klientidega 

  • Planeeri enda tööaega ja ole kursis kolleegide tegevustega.
  • Oma ülevaadet kliendile planeeritavatest ja vajalikest töödest.
  • Saada e-kirju, meeldetuletusi ja hoia end kursis tööde arenguga.

 

 

Laitmatu kliendihalduse alus on korralik andmebaas

Ettevõtte kliendihaldus on täpselt nii hea, kui kvaliteetsed on tarkvarasse sisestatud andmed. Seejuures kasutajad vastutavad selle eest, et kliendihaldus toimiks ja vajalik info talletuks.

Standard Booksi kliendihalduse moodulis on oluline roll ka müügitorul. See jaguneb vastavalt kasutaja soovile ja loogikale veergudeks ehk faasideks. Näiteks võivad esimeses veerus olla kliendid, kellega on esimene kontakt tehtud ja vaja edasi suhelda. Kui pakkumine on tehtud, tõstetakse klient järgmisse, ooteveergu. Kui ettemaksuarve on tehtud, saab kliendi taas edasi tõsta. Seejuures saab müügitorus märkida oma järgmisi tegevusi erinevate värvidega: halli märkega klientidega tuleb ühendust võtta tulevikus, rohelistega täna ning punastega tuli suhelda eile. Müügitoru on kalendripõhine ning kõik kuupäevad muutuvad seal automaatselt.

Kõigist tegevustest, mida kasutaja Standard Booksi müügitoru kliendibaasis teeb, jääb automaatselt jälg ka kliendi ajalukku. Kasutades lisaks kliendihalduse moodulile ka projektijuhtimise moodulit on samade andmete alusel võimalik väljastada ka kliendile arve – kui töötajad on kalendrisse pannud kirja, et kliendi tarkvara programmeerimiseks kulus neil ühel päeval viis ja teisel kuus tundi, ei pea nad neid arve enam uuesti kuhugi edastama, sest programm teeb seda nende eest.

Standard Booksi eelis võrreldes teiste kliendihaldustarkvara puhul ongi see, et infot sisestatakse üks kord ning seda saab kuvada erinevates vajalikes kohtades. Kogu programm on integreeritud – kõik muudatused on kohe reaalajas kõigile asjaosalistele nähtavad. Lisaks saab iga programmi kasutaja kohandada seda enda eelistustele vastavalt. Nii kuvatakse ühed ja samad andmed erinevalt näiteks müügimeeste ja müügidirektori arvutiekraanil.

Rohkem infot: www.excellent.ee või 669 1113.