Avaleht Sisuturundus Vaata, millised on automaailma säravaimad tähed

Vaata, millised on automaailma säravaimad tähed

JAGA

Aasta on jõudnud lõpusirgele ning olnud tulvil tehnoloogilisi arenguid igas valdkonnas. Vaatame otsa lõppevale aastale ja algavale uuele ning uurime, milliste innovatiivsete lahendustega on üllatanud meid automaailm, kus uuendused jõuavad tehnikahuvilisteni käsikäes senise usaldusväärsuse ja pikaajaliste traditsioonidega.

Nii nagu areneb tehnoloogia, muutuvad ka tarbijate soovid ning just seepärast toome Teieni viimase aja silmapaistvamad mudelid, millega Eesti tarbija tutvuda ja endale soetada saab.

 

Kia Stinger. Foto: Kia Auto

Tuntud kvaliteet, mida hinnatakse põlvest põlve

Kia Stinger jõudis Eesti turule novembri lõpus ning on juba võitnud nii autoajakirjanike kui ka paljude autosõprade südamed. Suurepäraste sõiduomaduste kõrval pole Stingeri puhul koonerdatud ei mugavusvarustuse ega juhiabidega. Saadaval on kaks 8-käigulise automaatkastiga mudelit, millest ühel on peal  3,3 T-GDI (370hj; 100 km/h 4,9 sek) bensiinimootor ja teisel 2,2 CRDi (200 hj; 100 km/h 7,6 sek) diiselmootor. Uus Kia Stinger on täis ideid, abistavaid tehnoloogiaid, turvalisust ja mugavust – just seda, mida tänapäeval ühelt tipptasemel mudelilt oodatakse.

Vaata täpsemalt

 

Subaru XV. Foto: Subaru Nordic

 

Mugavus ja turvalisus nii linnapildis kui ka maastikel

Subaru XV. Foto: Subaru Nordic

Lõppeva aasta detsembris jõudis autogurmaanide rõõmuks müügile uus Subaru XV. Selle kompaktse krossoveri ostja elab valdavalt linnas ning on Subaru keskmisest kliendist noorem – on ju tegemist ülima maastikuvõimekusega, turvalise, modernse sisustuse ja tehnoloogilise tipptasemega sõiduriistaga.

Uues XV-s leiab rohkesti sõitjate elu hõlbustavat moodsat tehnoloogiat – põhivarustuses on automaatkäigukast, nelikvedu, Apple CarPlay/Android Auto ja EyeSight juhiabisüsteemid. EyeSight tuvastab autosid, mootorrattaid, jalgrattureid ja jalakäijaid. Süsteemi kuuluvad kohanduv kiirushoidik, automaatpidurdus, sõidurajalt väljasõidu hoiatus, sõidurajal püsimise abisüsteem, kokkupõrget ennetav gaasivähendus ja reavahetusabi.

Subaru XV sisedisaini reastasid autonduse eksperdid tänavu maailma kümne parima autointerjööri sekka. Seda ilmestavad pehmed ja elegantsed materjalid, mudel on modernne ja stiilne üheaegselt.

Subaru eesmärgiks on toota maailma turvalisemaid autosid. Värskeimas Euro NCAP turvatestis pälvis Subaru XV uue rekordtulemusega 5 tärni ning tõukas troonilt seni esikohta hoidnud Volvo XC60. Ka NCAPi ohutuskatsetel Jaapanis sai uus XV läbi aegade kõrgeima punktisumma ning tunnistati sealgi kõige turvalisemaks seni testitud autoks. Seega kannab Subaru XV nüüd õigustatult maailma kõige turvalisema auto tiitlit. Lisaks on tegu segmendi kõige maastikusuutlikuma krossoveriga, alati nelikveoline ja klassi kõrgeima 221 mm kliirensiga. Baasvarustusse kuulub maastikusõiduabi süsteem X-MODE.

Vaata täpsemalt

 

 

Renault Koleos. Foto: Citymotors

Renault Koleos. Foto: Citymotors

Maastur, milles on jõudu ja galantsust

Uus Renault KOLEOS on silmapaistev maastur, mida kaunistavad iseloomulikud C-kujulised  LED-täistuled, temperamendiga esivõre ning jõuline siluett. See on maastur, mis on mõeldud hallist massist eristujatele, kes ihaldavad läbimõeldud disaini ja uudseid tehnoloogilisi lahendusi. Uuele maasturile on võimalus valida luksusautode lisasid, näiteks ventileeritavad istmed, 8,7″ ekraaniga multimeediasüsteemiga navigatsiooni, Initiale Paris versioonil on ka nappa nahksisu.

Võimeka diiselmootoriga Renault KOLEOS on varustatud tõestatud 4 x 4 ALL MODE’i tehnoloogiaga, mis tagab kindlasti oma klassi parima läbivuse. Tehnoloogia võimaldab lülitist valida kasutatavat ülekandeviisi – 2WD, 4WD AUTO või 4WD LOCK.  2WD režiimis on uus KOLEOS väiksema kütusekulu huvides sõltumata oludest esiveoline. 4WD AUTO režiimis analüüsib ALL MODE’i 4 x 4 süsteem pidevalt teeolusid ja haardumist ning  kasutab anduritelt saadud infot, et esi- ja tagasilla vahel välja arvestada ideaalne momendijaotus. Vajadusel suunatakse tagaratastele kuni 50 protsenti veojõust. Maastikul või kehva haardumisega tingimustes (lumes, mudas või liivas) võimaldab 4WD LOCK režiim kasutada püsivat nelikvedu (kuni kiiruseni 40 km/h), kus veojõudu jagatakse esi- ja tagasilla vahel võrdselt (50/50).

Renault KOLEOSel on tippklassi interjöör, kus on kasutatud kvaliteetseid materjale ja kõrgetasemelist viimistlust. Salong on mugav ja funktsionaalne ning sõitjateruum meeldivalt suur. Reisijatel on võimalus valida vastavalt meeleolule salongivalgustust, tuua salongi lisavalgust panoraamkatuse kaudu või nautida helikvaliteeti BOSE’i audiosüsteemist.

Vaata täpsemalt

 

 

Fiat Tipo. Foto: Autospirit

Auto, milles kulgemine on nauding

Fiat Tipo. Foto: Autospirit

Fiat Tipo on mudel, mis on ühtlasi praktiline, kuid samas efektne – salong ja pakiruum mahutavad kõik vajaliku, olgu tegu lühema või kaugema sõiduga. Sujuv kulgemine pakub turvalist sõitu nii linnas kui ka maanteel.

Fiat Tipo universaal on mugav isegi pikkadele inimestele – mudelisse mahuvad mugavalt istuma ka kuni 1,85 m pikkused reisijad. Võimalus sirutada jalad välja ja toetada käed mugavalt istmete käetugedele tagavad mugava ja sujuva sõidu. Äärmise täpsusega disainitud rool, pedaalid ja istmed tagavad ergonoomilise sõiduasendi ja veelgi turvalisema kulgemise. Reis, kus te peate ise kõige eest hoolitsema, ei ole reis, vaid töö!

Fiat Tipo luukpära on kaasaegne, praktiline ja kütusesäästlik mudel. Atraktiivne salong ja itaaliapärane välisdisain ei ole ainult ilus silmale, vaid muudab sõidu ka mugavamaks.  Madala põhjaga ja servata 550 l pakiruumi Magic Cargo Space muutmissüsteem on loodud pakkuma optimaalset mahutavust ja paindlikkust. Kallutatavad ja kokkuklapitavad tagaistmed võimaldavad luua täielikult lameda ja kuni 1,80 m pikkuse pakiruumi.

Kohandatav püsikiirusesüsteem võimaldab Fiat Tipol sõita eesolevast sõidukist ohutul kaugusel. Turvalisust lisab pidurite juhtsüsteem, mis aktiveerub hädaolukorras automaatselt. Ning mis peamine – Fiat Tipo universaali valikusse kuuluvad mudelid 1,4 l bensiinimootorist kuni 1,6 l Multi Jet II diiselmootorini. Nendega saate sõita veelgi kaugemale, sest kütusekulu on kõigest 3,7 l / 100 km.

Vaata täpsemalt